Monday, June 11, 2012

Sebelas Juni

Sebab saya suka membebel, dan sedang mencuba untuk mengurangkan bebelan di Facebook dan telah berhenti Twitter, saya sekarang membebel di Instagram dan Goodreads.

Dan blog, semestinya. Hari ini dalam perjalanan ke pejabat saya sempat blog di Bintang Bicara. Kereta saya tak bergerak pun, lalu saya mahu apa? Nak membaca, masih gelap, saya keluar dari rumah 6.30 pagi setiap hari.

Pekerja yang berdedikasi.

Jadinya sekarang saya (cuba) mengurangkan ber Facebook - selain keluarga dan teman rapat, nothing good will ever come out of it ! Satu hari nanti saya akan berhenti sepenuhnya... tunggulah nantilah.

Kalau rindu nak baca saya mengomel, silalah ikut saya di Instagram dan di Goodreads.

http://goodreads.com/ikashanaz

Sampai jumpa lagi. 

No comments:

Post a Comment