Thursday, April 19, 2012

Instagram

Ini paprik ayam yang saya masak semalam. Bolehlah, macam agak sedap juga rasa dan rupanya boleh tahan macam kedai tomyam kan? Saya tak ada halia di rumah dan sebab hari dah malam, saya malas nak keluar ke kedai bawah. Halia saya ganti dengan bawang putih. 
L- makan bertambah, kira sedap lah tu. 


Ini teman sekerja saya, Sha. Beruang teddy itu sepatutnya untuk dijual, tetapi sebab ada sedikit kecacatan maka kami di pejabat dapat beberapa ekor untuk diseksa dan dilenyek- lenyek dan di ambil gambar. 

Roald Dahl - penulis kegemaran saya. Salah satu. 
Quotes


“A person who has good thoughts cannot ever be ugly. You can have a wonky nose and a crooked mouth and a double chin and stick-out teeth, but if you have good thoughts they will shine out of your face like sunbeams and you will always look lovely.” 
“Do you know what breakfast cereal is made of? It's made of all those little curly wooden shavings you find in pencil sharpeners!”  
“We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.”  
“If you are good life is good.”  
“Two wrongs don't make a right.”  
 Love should not be mediocre. 
 L- ambil gambar pra- perkahwinan teman baik saya Seri dan tunangnya Sabtu lepas. 
 Teman- teman sekerja saya pada hari Sushi Bonanza di Sushi King, Jumaat lalu. Satu pinggan adalah RM2. Siapa yang tak gila. Kami siap keluar pejabat awal dan beratur, nasib baik sampai sebelum peak hours. Boleh makan dengan aman dan kenyang. 
 Ini kasut merah saya. Sedap dan selesa. Cantik dan murah. 
What more can a girl want. 

Di Murni USJ beberapa minggu lalu, semasa menemankan L- makan malam dan berdiskusi tentang business temannya. 
Tambah pedas tetapi tak pedas langsung. Atau deria rasa saya yang kurang / sudah mati. 
Apapun, gambar- gambar di atas adalah koleksi dari Instagram saya.  


No comments:

Post a Comment